Jump to content
GIGN Forum

renards

Mirstīgais
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

renards's Achievements

Geks

Geks (4/23)

-5

Reputation

  1. Nu vari pastātīt kā precīzi to batutu? Man tur galīgi nesanāk.. Man viņš vienk. lido, uzmet, nokrīt, atkal jāllec.... citreiz vispar visulaiku padrusciņai met un tā taka lido, nu apm. taka peldētu pa ūdeni... Varbūt vari pastāstīt precīzāk vai .rmf iedot kur uz ātro esi kko uztaisījis?
  2. Tu no RVG? Karte pa smuko Tik varēji ar tekstūrām smukāk...
  3. Tātad, pa ilgiem laikiem esmu iegriezies. Atsāku taisīt kartes un radās daži jautājumi uz kuriem jūs ceru, ka varētu atbildēt. Tātad: 1)Kā taisīt batut. Daudz redzēti JailBreak kartēs. Iespējams, ka varat iedot kādu linku, ja nevar tik vienkārši izskaidrot? 2)Ir arī iespēja uztaisīt ko nenobugojamu. Zinu, ka uzliekot milzīgu dmg skaitli bieži vien palyeris, kurš buggo burtiksi aizlido (beigts) un aparāts turpina darboties, bet vai ir iespēja to izdarīt kādā saudzīgā veidā. 3) Atceros, ka šis jau tika izskatīt, taču nu jau dzēsti un nespēju to vairs atrast. Kā jātaisa tas, lai ar /open komandu varētu atvērt jail durvis. 4) Kā uztaisīt ledu? Nu cilvēks skrien, apstājās un kādu brīdi turpina ''slīdēt'' (kustēties) uz priekšu. Visnoteikti kartes taisīšanas procesā radīsies vēl jautājumi, kurus likšu šeit klāt, jaunos topikos. Pat, ja jau atbildējāt uz šiem jaut., tad iegriezieties šeit vēl, ja nu, rodās vēl kāds jaut..! Ar cieņu renards.
  4. Nu, jā! Man bija 1 unit klucis ar nez cik daudzām malām! Gribēju kautko mazū un apaļu, lai izskatītos pēc vadiem vai kautkā tāda Cik apm likt 1 unit?
  5. Kā pareizi likt tekstūru ''apaļiem'' (cylinder) objektiem?
  6. Kā pareizi likt tekstūru ''apaļiem'' (cylinder) objektiem, lai nerastos šāds errors un protams izskatītos smuki ? 1 brushes (totalling 6 sides) discarded from clipping hulls CreateBrush: 10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%...Error: Entity 0, Brush 93, Side 7: has a coplanar plane at (6, -1380, -408), texture C1A4_POW Error: brush with coplanar faces Description: The map has a problem which must be fixed Howto Fix: Check the file http://www.zhlt.info...g-problems.html for a detailed explanation of this problem Error: Entity 0, Brush 93, Side 11: has a coplanar plane at (5, -1376, -408), texture C1A4_POW Error: Entity 0, Brush 94, Side 7: has a coplanar plane at (10, -1380, -416), texture C1A4_POW Error: Entity 0, Brush 95, Side 7: has a coplanar plane at (10, -1380, -424), texture C1A4_POW Error: Entity 0, Brush 94, Side 11: has a coplanar plane at (9, -1376, -416), texture C1A4_POW Error: Entity 0, Brush 95, Side 11: has a coplanar plane at (9, -1376, -424), texture C1A4_POW (0.19 seconds)
  7. Kā var tos wad failus atvērt? Nū... nevis sataisīt no bildēm uz .wad , bet atvērt to .wad, lai dabūtu bildes?
  8. Nevajag tev suni dzīvoklī, tu mokia gan sevi, gan suni (vairāk jau suni) Man ļoti patika piemērs par Tobi :D, bet tā patiešām ir atskaitot to ka kasa vēderu un viņš mīž :D
  9. renards

    Nakts Riita Spams

    Atnācu mājās no skolaus jau pirms kādās stundas, tagad sēžu gignā un lasu postus par CS 1.6 mappingu. Iesaku jums arī
  10. Tātad sveiki, man derētu palīdzība... protams viss ir sakarā ar VHE. Nu tad tā:1) Man ir nepieciešāms klucis, kuram var iziet cauri, tas ir pa visam vienkārši tu viņu redzī, bet uzlekt vai kko tadu nevari izdarīt,jo glužī vienkārši tu izkrīti cauri. Kā to uztaisīt? 2) Gaisma, nu parasts light entity, bet izslēdzams, kā uztiasīt gaismu kuru var ieslēgt un tad atkal izslēgt un atkal slēgt iegšā u.t.t ar pogu? Kā to uztaisīt, kā uztaisīt, ka pogu var spiest tikai vienreiz. t.i. tikai ieslēgt, vai tikai izslēgt? 3) Kā uztaisīt kautko sprāgstošu, nu piemēram dinamītu. Es uzspiežu pogu un uzsprāgst kāds klucis un pazūdno kartes. Kā to izdarīt? Kā uztaisīt, lai pogu var spiest tikai vienreiz, citādi būs bug'i, ka otrajā reizē kluči (Dinamīti) jau ir uzsprāguši, bet kautkas sprākst vēlreiz...? 4) Kā uztaisīt pats savu pogu? Piem. Es uzlieku kluci uztaisu viņu par button entity'u un kad viņu uzspiežu viņš pārtop par citu kluci nu .... piemēram ir klucis ar tekstūru uz kuras rakstīts ON uzspiezu use (parasti e) pogu un klucis izdara savu darbību (tekisim izslēdz gaismu) un paliek par OFF tekstūru! Nu kautkas tāds ... Kā to izdarīt? Kā izdarīt lai viņš pēc laika atkal paliek ON? 5) vai ir iespējams, ka ir gan kustīgs, gan sprākstošs objekts, piem. Dinamīts paiet uz sānu un tad uzsprāgst? Ja jā tad kā to izdarīt, uztaisīt? 6) Kā uztaisīt lāzerus, kuri kustās un vēl tajā pašā laikā rauj damage? Arī pēc pogas nospiešanas lāzeri parādās no nekurienes un lēnām noteiktā secībā šļuč no punkta A uz punktu B nogalinot visu, kas tam gadās ceļā. Kā to izdarīt? Tas ir redzēts mapē Deathrun_moonlight Paldies, ka vispār izlasiji šo garo tekstu un Paldies par izpalīdzīgajām atbildēm, jau tagad
  11. renards

    Speele?

    TeamFortress 2 man ir tikai rams labaks un man TF2 iet!
  12. Visulaiku Es tikai taisu jaunas vietas, bet viņš vēl veco nevar izmēģināt nokompliktēju vairākas reizes erroru nav, bet galvanais jau, ka mums iet, bet viņam nē.
  13. Mēs sarunājām 3 cilvēki notestēt 1 tik-tiko iesāktu mapi. Mapē ir truba kuras garumā ir viena textūra un textūra ir diezgan izstiepta. (656unit garumā izstiepta 256x512 liela textūra) Tātad visi spēlējām ar new game (tātad nebijām 1 serverī, bet katrs spēlējām savā cs'ā bez nekādiem botiem vai ko tādu ) Es un mans draugs skrējām cauri tai trubai viss ok. Tālāk tur ir poga. Pateicām, lai 2.draugs pamēģina uzspiest pogu viņš pieiet pie trubas nekas nav viss normāli, kā mums. Tad viņš pieskārās tieši, tai izstieptajai tekstūrai viņam izmet ERROR! Errora nosaukums: FATAL ERROR un errorā rakstīts: D_SCAlloc: bad cache size 0. Bet nesaprotu kāpēc mums pirmajiem, kas leca nekas nebija, bet otram draugam izmeta ERRORu CS vainīgs vai mape?
  14. Jā tiešām manuprāt tev bija maz, ja visp bija null textūras
×
×
  • Create New...