Jump to content
GIGN Forum

Kārba


keda2222
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Vēlētos uzzināt kautko vairāk par automatisko ātrumkārbu.

Cik es esmu dzirdējis, tad viņas ļoti ātri saplīst un to labošana ļoti dārgi izmaksā.

Tā kā es no mašīnām vispār neko nesaprotu, ceru, ka palīdzēsiet.

Ja varētu, tad uzrakstiet kādus + | - Un lūdzams rakstīt tikai tos, kas kautko saprot, zin un paši ir pieredzējuši.

Ceru uz atsaucību! 31.gif

Link to comment
Share on other sites

Sveiki. Vēlētos uzzināt kautko vairāk par automatisko ātrumkārbu.

Cik es esmu dzirdējis, tad viņas ļoti ātri saplīst un to labošana ļoti dārgi izmaksā.

Tā kā es no mašīnām vispār neko nesaprotu, ceru, ka palīdzēsiet.

Ja varētu, tad uzrakstiet kādus + | - Un lūdzams rakstīt tikai tos, kas kautko saprot, zin un paši ir pieredzējuši.

Ceru uz atsaucību! 31.gif

Karoce automatiem ir vieni vienigi plusi! Jo ipasi jaunajiem!

Vecos ir viegli saplest. Iespied grida un iemet draiva! Riepas kauc, bet nedzirodt kauc ari sajugu diski (izradas, tadi ari ir automata), un pec kada laika masina vairs neiet uz prieksu.

Ok - te ir automatu plusi

+ komfortabla brauksana

+ labaks celiens

+ mazaks degvielas paterins

un te minusi

- vecam masinam automatiem nav labaks celiens un paterins

- nevar iestumt

Thats it!

BTW - ta ka automats ir ar uber sajugu, tad automatiem teoretiski ir labaks celiens pie zemiem apgriezieniem, bet to vajag bisku sakuulet..

Amishu automati suka, jo amishiem vispar max atrums ir 160km/h un tapec tie automati jau pie 100 baigi augstos RPM tur.. sad.gif Bet ja ir 5pakapju automats, tad jau labak!

Beefs

Link to comment
Share on other sites

hmmm, pamanīju, ka pie automātiskās kārbas plusiem esi pieskaitījis mazāku degvielas patēriņu. cik esmu dzirdējis, tad tieši pretēji. pa pilsētu ripojotu un krustojumos stāvot, Tu jau no Drive neizņem ārā, bet gan turi tikai bremzi. Reāli jau motoru griež un degviela tērējās. Izmantojot manuālo kārbu gan, katrā krustojumā apstājoties, tiek izņemts no ātruma, kas degvielas patēriņu samazina. Te nu atkal ir jāņem vērā individuāls braukšanas stils un degvielas patēriņš var variēt. Es teiktu, ka automātiskā kārba ēd vairāk.

Link to comment
Share on other sites

automaats celj buutiibaa mazaak nekaa mehaaniskais jo nevari aizlaist liidz 7-8-9k apgriezieniem, bet kautcik jaunaam mashiinaam par automaatu pliishanu neesmu neko dzirdejis. pats braucu ar mehanisko, jo patik agresivs brauksanas stils, bet butiba sliktu neko pteikt noteikti par automatiem ari nevaru

Link to comment
Share on other sites

automaats celj buutiibaa mazaak nekaa mehaaniskais jo nevari aizlaist liidz 7-8-9k apgriezieniem, bet kautcik jaunaam mashiinaam par automaatu pliishanu neesmu neko dzirdejis. pats braucu ar mehanisko, jo patik agresivs brauksanas stils, bet butiba sliktu neko pteikt noteikti par automatiem ari nevaru

well, obviously you got some 80's, 90's car, right ?

l0LrOfLz, es gan ĻOTI maz vispār sajēdzu no mašīnam, bet to, ka automātiskās mūsdienās ceļ labāk, es zinu gan.

Edited by minOrity
Link to comment
Share on other sites

automaats celj buutiibaa mazaak nekaa mehaaniskais jo nevari aizlaist liidz 7-8-9k apgriezieniem, bet kautcik jaunaam mashiinaam par automaatu pliishanu neesmu neko dzirdejis. pats braucu ar mehanisko, jo patik agresivs brauksanas stils, bet butiba sliktu neko pteikt noteikti par automatiem ari nevaru

tas vecie automati so so... bet jaunie ir loti advanceti un celj ari labak, jo parsledz precizak un atrak, ka tu ar roku vari.. wink.gif Ta ir lieta! wink.gif

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Amishu automati suka, jo amishiem vispar max atrums ir 160km/h un tapec tie automati jau pie 100 baigi augstos RPM tur.. sad.gif Bet ja ir 5pakapju automats, tad jau labak!

Nope, tās gan ir muļķības smile.gif Lieliski pielāgojas tavam braukšanas stilam, un tā nu ir tikai tevis paša izvēle, pie cik automāts pārslēgsies.

Plusi automātam ir neskaitāmi, un nemaz viņi tik traki neplīst. Vnk automāts prasa mazliet rūpīgāku apkopi, jo atšķirībā no parastās kārbas, automāta remonta izmaksas normālā servisā, ar normālu garantiju, ka nekas tev vairāk nebruks, ir ~700 Ls.

PAr patēriņu - patēriņš ir mazliet lielāks - bet ieslēdzot kruīzu - patēriņš krietni atkal samazinās. Un cmoon, priekš kam tev kruīzs, ja tev ir manuālā kārba.

Link to comment
Share on other sites

ja tu brausc agresiivi tad manuaalaa ir prieksh tevis , ja esi iekdienas miera mika uz celja tad automaats. Necieshu automaatu, nekas nav garlaiciigaaks par braukshanu ar automaatu, nekas nevar buut forshaaks kaa braukt uz 120 blakus bembim un ierubiit ceturtajaa robaa un aizshauties vinjam garaaam.

+ manuaalajam ir tas ka ziemaa tu vari bremzeet ar aatrumiem, kas ir daudz jautraak nekaa ar pedaali.

Link to comment
Share on other sites

nu nav taa, ka ar manuaalo celj leenaak. tas varbuut 2007gada s klasei varbuut taa ir, bet principaa zaudee ~0.3 sec.

Nunu. Labs automaats celj gan labaak.

Piemeeram, Porsche celj 2.4sec automaats, kameer manuaali saciikshu brauceejs ar to Porschu izpiesda tikai 2.7sec. Liidz 100am. Uz 7+ sekundeem, procentuaalaa starpiiba ir minimaala, bet pareekjinot uz shitiem skaitljiem, ash sanaak 10% aatraak uzcelj liidz 100am automaats smile.gif Vai mok tas bija 3 sec nevis 2as? Anyway, automaats noteikti celj labaak, un ne jau tikai 2007 gada. Par shito Porschu dzirdeeju jau pirms vairaak kaa gada.

Pasham arii ir mehaaniskaa, bet domaaju paariet jaunajai mashiinai uz automaatu.

Cik esmu dzirdeejis, tad pateerinjsh ir lielaaks (to gan dzirdeeju par vecaakiem automaatiem, par jaunajiem nezinu), kaa arii esot gruutaak savaakt ziemaa, ja izsliid. Domaaju gan, ka pie muusdienu mashiinaam, kuras ir paarbaaztas ar visaadaam anti-sliideeshanas elektronikaam tam gan nevajadzeetu buut probleemaam.

Bet nu automaatiem arii ir dazhaadi tipi, un katram tad nu atshkjiraas tie ceelieni, pateerinji, apkopes utt. Siikaak gan nezinaashu.

Edited by TI-83+ Silver
Link to comment
Share on other sites

Nunu. Labs automaats celj gan labaak.

Piemeeram, Porsche celj 2.4sec automaats, kameer manuaali saciikshu brauceejs ar to Porschu izpiesda tikai 2.7sec. Liidz 100am. Uz 7+ sekundeem, procentuaalaa starpiiba ir minimaala, bet pareekjinot uz shitiem skaitljiem, ash sanaak 10% aatraak uzcelj liidz 100am automaats smile.gif Vai mok tas bija 3 sec nevis 2as? Anyway, automaats noteikti celj labaak, un ne jau tikai 2007 gada. Par shito Porschu dzirdeeju jau pirms vairaak kaa gada.

Pasham arii ir mehaaniskaa, bet domaaju paariet jaunajai mashiinai uz automaatu.

Cik esmu dzirdeejis, tad pateerinjsh ir lielaaks (to gan dzirdeeju par vecaakiem automaatiem, par jaunajiem nezinu), kaa arii esot gruutaak savaakt ziemaa, ja izsliid. Domaaju gan, ka pie muusdienu mashiinaam, kuras ir paarbaaztas ar visaadaam anti-sliideeshanas elektronikaam tam gan nevajadzeetu buut probleemaam.

Bet nu automaatiem arii ir dazhaadi tipi, un katram tad nu atshkjiraas tie ceelieni, pateerinji, apkopes utt. Siikaak gan nezinaashu.

Vot tieshi ta! Modernie automati + eps + abs un tas ir prosta pizdjec. Un ja taa ir sportiska masina nevis laineris, tad vinai ir 10 sporta rezimi tam automatam un manualo vina sabaz prosta smirdot.

Protams - ir skirba, vai tu brauc mierigi ar automatu vai brauc blakus dzekam ar automatu, iemet 2 robus zemak un tad nu paradi, kads tev ir celiens... ja abas masinas brauktu jau sporta rezima, tad dzeks ar manualo apdirstos, jo automats saslegtu atrak.

Piedevam - manualajam karbam reti kursh dzeks mak profesionali slidinat sajugu, lai labak celtu pie zemajiem rpm, bet automatam ir slidoshais sajugs.

Jaunie automati ari ir apveltiti ar parastu sajugu, kursh sajaj kopa motoru ar karbu pie augstakiem apgriezieniem.

Principa varetu teikt, ka automatiska karba no manualas atskiras tiaki ar sajugu.

Automatiskajai karbai ari ir atrumi, bet vini tiek parslegti nevis bidot zobratus, bet daudz atrak ar planetarajiem gearboxeim. Liela skirba ir tada, ka automata sajugs ir ka turbina, kas gaz elju otra turbina, kas griez karbu. un gazejot palielinas eljas spiediens un otra turbina sak griezties. GAINS ir tur, ka motors var griezties pie augstakiem RPM ka karba tadejadi varak HP atdodot karbai. LAi to panaktu ar manualo karbu butu jamak labi slidinat sajugs! wink.gif

Runajot par degvielas paterinu, tad tur ari ir tas akis, ka tapec, ka motors griezas atrak ka karba, tapec degvielas paterins ir bisku lielaks. Bet tapec jaunajiem automaties ir auto lock vai ka ta, kas ir ka papildus sajugs, kas savieno motoru ar karbu pie 1500rpm vai ka ta.

Un iznemt no atruma stavot krustojuma ir tirais sikums...

AAA - ir velviens iemesls. Manualajai karbai, ja bremze un nenem ara no atruma, tad sanak, ka karba griezh motoru un atrak, ka vins grieztos, ja butu sajugs. Sini gadijuma sprices ecu nogriezh degvielu un benzina paterins ir 0 kadu bridi. Automatam ta nevar (vismaz vecajiem ta nevar.. par jaunajiem isti nezinu), tapec spirces nesledzas ara un mazliet ari uz si rekina palielinas benzina paterins.

Kruiza kontrole ir prosta zelta bedre. Kruiza kontrole + automats + pareizi izvelets atrums = fantastiski zems benzina paterins! smile.gif

Ta luuk!

Beefs

p.s. gribetu tikai pateikt, ka manuala karba ir totala pagatne un lai ari cik stulbi mums amerikani neliktos, tomer ir savs iemesls, kapec viniem 98% masinu ir automati.. taja skaita liela dalja sporta masinu un visi Dodge RAM uber dzipi! (un sis iemesls nav tads, ka vini ir stulbi.. wink.gif )

p.s. un ne velti amerikaniem ir ieverojami letaka masinas un civiltiesiska apdrosinasana tiem, kas ir sasniegusi 24 gadu vecumu (pratin, nac majas! ;P )

Edited by 0xDEAD BEEF
Link to comment
Share on other sites

ja tu brausc agresiivi tad manuaalaa ir prieksh tevis , ja esi iekdienas miera mika uz celja tad automaats. Necieshu automaatu, nekas nav garlaiciigaaks par braukshanu ar automaatu, nekas nevar buut forshaaks kaa braukt uz 120 blakus bembim un ierubiit ceturtajaa robaa un aizshauties vinjam garaaam.

+ manuaalajam ir tas ka ziemaa tu vari bremzeet ar aatrumiem, kas ir daudz jautraak nekaa ar pedaali.

Erm, vienīgais kas atšķir no pamešanas zemākā roba automātu ir ~pussekundes pauze, kas ir vajadzīga, lai nostrādātu kickdown

Un kas tev trauce bremzēt ar ātrumiem automātu? smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Lol visiem taču zināms, jo vairāk ekstras, jo lielāks benzīna patēriņš. Mašina ar automātisko kārbu un stūres pastiprinātāju terēs vairāk degvielas. wink.gif

Ja man būtu jāizvēlas mašīna ar automatisko ātrunkārbu, tad noteikti ņemtu VW ar DSG kārbu. (Labākā automātiskā kārba uz doto brīdi)

Link to comment
Share on other sites

wolfblade diez vai ekstra - " elektriskais spogulju reguleetaajs" palielinaas degvielas pateerinju smile.gif. Kamoon nav funs braukt ar automaatu, tas braukshanu padara sieviskjiigu.

nez nez... wink.gif es ari ar savu sudaino amerikanu automatu tiri labi atvilku un mociju pa riigu! nekada sieviskiguma! Tads besis vispar to kloki raustit un ja godigi, tad no sajuga turesanas man sap celis ... smird tas sajuga pedaalis! smile.gif

un ari arpus riigas esmu uz 160 vilcis, ta ka automatam nav ne vainas!

Protams - pa smilsainu celju labak patik ar subarinu un manualo vilkt, bet kur ta mes Riga pie tadiem celiem tiksim... :/ pie majam jau nevar arditires.. tikai puteklus sacel, kurus pasam un kaiminiem jaelpo.. sad.gif

Beefs

Link to comment
Share on other sites

nu labi nav sieviskjiigums bet gan gaumes lieta, piemeeram mana braukshanas tehnika visus izbriina jo nenormaali daudz lietoju rokas bremzi, visi man pie taa piesienaas. Bet man patiik tos klokjus raustiit smile.gif

Link to comment
Share on other sites

nu labi nav sieviskjiigums bet gan gaumes lieta, piemeeram mana braukshanas tehnika visus izbriina jo nenormaali daudz lietoju rokas bremzi, visi man pie taa piesienaas. Bet man patiik tos klokjus raustiit smile.gif

Kas tad tu krusteniski līkumos ej vai kā?

Par kārbām runājot braucu visu laiku ar manuālo, tik vienu reizi automātu iemēģinājis esmu. Itkā neko sliktu nevar teikt, bet labāk palieku pie pierastām vērtībām.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...