Jump to content
GIGN Forum

Atsaucoties Uz Jaunumu "nākotnes Vīzija"


thevadersong.com
 Share

Recommended Posts

Nezinu vai man komentārs tiks izlasīts vai ne (apparently, sāku rakstīt komentāros līdz aplauzos ar 1000 simbolu limitu), bet man kā gemininga entuziastam ir daudz un dažādas idejas. Sākot jau laikam ar to, ka nebūtu slikti lapu izveidot kā sociālo tīklu visai būšanai, proti, saintegrēta statistika ar profiliem pret attiecīgo niku. Serverī tiekam iekšā tikai ar tādu niku kāds reģistrēts lapā (savā ziņā atsijā nekam nevajadzīgu botus).

To visu ar AMXX / (ekvivalentu Source dzinim) var mierīgi sataisīt (nū, ar nelielu algoritmu pashēmošanu lai tas darbojas kaut kādā nebūt API stilā, bet jā...).

Tad vēl iekļaut iekšā uzreiz tādas lietas kā "fav. weapon", "fav. map", "bullets per kill" un citas sīkas lietiņas ar kurām sava krāna izmēru palielināt. Viss uz niku un no vairākām spēlēm saintegrējas kopā. Protams, ja ir sakarīgs kekss un viss ir pirkts/officiāls, tad izmantojam nikam klāt STEAM:ID.

Tas tā, par saintegrēšanu kopā ar serveriem, kas varētu būt diezgan rewarding.

Otra lieta, atkal vienots profils. Forums / blogs / webs / vienalga kas izmanto vienu un to pašu kontu.

Es jau neko negribu teikt, bet būtu diezgan neato uztaisīt "Servera statistikai" papildinājumu ar 2D skatu. Proti, serveris izsūta visu laiku infu ar katra spēlētāja pozīciju kartē utt. Tad, CSManager stilā, mēs uz CS kartes overview'a saliekam pa virsu playerus. Nebūtu čābīgi šito piedāvāt CW serveru īrētājiem, lai caur webu var spectot, pieņemsim, sēžot mājās pie TV un iPad'ā vjūvojot kā čoms @ CW mālē :D Plus, ar šādu fīču var organizēt never-before-seen turnīrus piedāvājto spectot caru web'u.

Vēl ir tāda lieta kā CS'am pietrūkst dzīvības, ieliekam iekšā Achievement skriptu, kurš atkal strādā caur web'u or something. Uz kaut kādiem random eventiem, notiek kaut kas. Pieņemsim, "15 knife kills in a single game", "Win the round after being the last one alive in your team against more than 3 enemies.", "Get 5 frags in a round without getting damaged". Šitādus pašus atkal var pa virsu samest TF'ā, tikai, protams, izdaiļojot un izdalot uz daudz sīkākām vienībām, pateicoties klašu sistēmai.

Lēnām tuvojas CS:GO, kurš pilnīgi iespējams būs vēl lielākā izgāšanās par pašu CS:S, bet, provaidot to brīnumu ar jau gataviem šāda stila Social Integration Plugin' krepu nebūtu slikti. Un ja nu gadījumā tomēr CS:GO nesanāk kā liela izgāšanās, tad GIGN's varētu izownot visu pasauli serveru standartu ziņā.

Un jā, salikt visu šito @ GIGN, iespējams nedaudz internacionalizēt un tad varbūt pat no visa šita ievākt donation stilā kādu samaksiņu.

Ja ir gudri skripti priekš server2web (un vice versa) intergration, tos ar var patirgot.

Zin' kā, ja visu labi novada, tad arī ar geiming'a serveri var pelnīt vairāk nekā iztiku... just gotta innovate.

Īsumā, jā, geimerim šitāds portāls tāpatās galu galā atspoguļojas ar to kā viņš savus čomus onlainā šķaida ar dažnedažādākajiem ņindzu priekšmetiem un/vai realitātē neeksistējošiem lītal-veponiem. Otra lieta ir pēc tam visu savu skillu ērtā veidā salīdzināt ar savu čomu, lai būtu konkurence. Un ērti visu pasniedzot, tie čaļi gribēs vairāk un vairāk.

Un as usual, may the Force be with you, always..

Edited by thevadersong.com
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Paldies par ieteikumiem :) Daudz tādus parasti negadās lasīt forumā...

Īsumā varu pateikt, ka ideja par sociālo tīklu integrēšanu web lapā notiks, tikai nevaru pateikt termiņus. Nika reģistrācija un spēlēšana serverī ar šo niku ir laba ideja, tomēr tas nojauc esošo biznesa modeli - ikmēneša nika abonēšana. Attiecīgi ir jāpadomā, kā savādāk atpelnīt ikmēneša ieguldījumus.

Par amxx/sourcemodu man ir viss skaidrs... un jā - tur var visu augstāk minēto izveidot. Tomēr tas prasa laiku un resursus. Diezgan daudzas lietas jau ir saintegrētas kopā ar webu, tomēr ne viss ir redzams parastam mirstīgam. Tīri ta informācijai varu pateikt, ka GIGNā neizmantojas nekādi sourcebans vai līdzīgi brīnumi. Viss regniku un banošanas šits ir kodēts no nulles.

Servera statistiku (un arī achīvmentus) es jau labu laiku gribētu integrēt kopā ar weba kontu un piesaistīt pie reģistrētā nika. Tomēr tas prasa vēl vairāk laika nekā viss iepriekš pieminētais. Es gan nesaku, ka tas netiks taisīts, tomēr man ir jāatrod moments kad un kā to darīt.

Kas attiecas uz weba un foruma apvienošanu, tad tas ir problemātiski... jo ir divas milzīgas jūzeru bāzes ar atsevišķiem loginiem. Piemēram var būt, ka web lapā ir reģistrējies lietotājs 'jānis' un forumā arī 'jānis', bet tie ir divi dažādi lietotāji. Risinājums būtu pievienot foruma lietotāju weba kontam tā pat, kā reģistrētu niku. Apsvēršu šādu domu...

Visādi citādi man ir jāsaka, ka diemžēl man ir dzīvē parādījušās daudz citas lietas ko darīt un man GIGNam paliek ar vien mazāk laika. Kaut kad būs jauna web lapa ar visādiem labumiem, bet nosaukt konkrētu laiku es nevaru...

Link to comment
Share on other sites

Ah, tik daudz, ka liela daļa ir paškodēta es pats no malas redzu, plus, tas lieliski atspoguļojas servera mūžā. Kvalitatīvas lietas tiek novērtētas, un kuram katram pieejami sviesti nemaz nav tik kvalitatīvi, proti, katrs lietotājs samazina šīs lietas kvalitāti. (tā tāda fiksi izgudrota teorija..)

On the other hand, tu taču neesi vienīgais programmētājs uz pasaules kurš ir spējīgs ko tādu izdarīt, nor you have to do it alone. :)

Par foruma un weba saintegrēšanu, tas ir gadījumā, ja salīdzina abas datubāzes uz doto brīdi. Bet, var taču izveidot forumā vai web'ā one-time prompt'u kurā ir jāievada otras platformas lietotājvārds lai veiktu integrēšanu. Šo kaut kur piekešot un tādu skriptu uzturēt +/- mēnesi.

Pēc šī +/- mēneša veikt reālo integrēšanu atsijājot visus neapvienotos kontus, bet, protams atstājot to visu backup'os vai kaut kur. Tad, ja lietotājs kurš integrēšanas laikā to nebija izdarījis, dabū reģistrēties pa jaunam, kas iekļauj veco labo obligāto, unikālo vērtību ievadīšanu.

  • e-pasts
  • lietotājvārds

Tad, ja kāda no šīm vērtībām tiek atrasta backup datubāzē, exportējam datus -> transformējam uz jauno formātu -> importējam jaunajā integrētajā bāzē. Protams, lai tas viss būtu solīdi un nenotiktu kontu zagšana, ir jāievada vecās paroles vai kas tamlīdzīgs, iekļaujot, paroles aizmiršanu un atjaunošanu, kas atkal ietver e-pastu, kuram trešā persona reti kad tiek klāt. (Tagad pārlasot, var tak vienkārši kontu apvienošanu ar e-pasta apstiprināšanu...)

Bet tas ir tagad uz fikso izdomāts risinājums, nedaudz advancējot var to padarīt daudz "caurspīdīgāku" vai, protams, var izdomāt ko gudrāku.

Un doma bija vairāk, ka sanāk izveidot tādu kā sociālo tīklu platformu, kas ietver HL stila serveru integrēšanos. Tagad apdomā cik daudz uz pasaules ir HL stila serveri un cik daudzus varētu šāda platforma interesēt, tad aptuveni parēķini cik laiks aiziet kādiem 2-3 programmētājiem pa "nedaudz" brīvo laiku to saveidojot, un tad aprēķini pa cik to varētu pārdot. Vai, protams, arī ir variants, ka pati Valve saskata tur baigo spēku. Un, tad var vienkārši viņiem notirgot plus, prasot vēl pēc tam % vai arī GIGN paliek par Valves apakšorganizāciju kas nodarbojas serveru, web'a integrēšanā.

Super awesome experience, super rewarding un darbs visam mūžam nodrošināts, plus, laika gaitā piesaistīsies vēl vairāk cilvēki no malas un darbs tiks izdalīts, līdz ar to, tas var pārtapt normālā everyday darbā, tikai ar "brīvu atmosfēru", kuru esi rādījis pats sev.

Woot, baigais frīstails sanāca, bet jā. :D

Edited by thevadersong.com
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ha, par tiem programmētājiem tev nevar nepiekrist. Prasās pat piemetināt, ka ir diezgan liela atšķirība starp programmētāju un programmatūras izstrādātāju, kas padara programmēšanu par samērā relatīvu jēdzienu (kaut gan viss ir diezgan relatīvs).

Proti, programmētājs sevi uzskatīs par tādu, pat ja neko citu par, piemēram, HTML'u nezinās, kur pretī izstrādātājam ir jāizprot algoritms, valodas specifika un būtu jāpieturas pie standartiem/atzītiem principiem. Nemaz nerunājot par programmēšanas jēdzienu kā tādu. Taču, ja komandā ir kaut viens spēcīgs izstrādātājs kurš uzņemas vadību un piestrādā pie "unit testing'a", gala produktam nevajadzētu būt sliktam. Tas īsumā mans redzējums.

Es pats arī esmu programmētājs/programmatūras izstrādātājs jau labu laiku. In fact, aizsākās kā hobijs ~12 gadu vecumā, kas laika gaitā ir izaudzis par profesiju/dzīves stilu, no kura(-s) ne mirkli netaisos atkāpties.

Jāsaka gan, ka es sen neesmu krāmējies gar AMXX un vispār nekad neesmu aizticis SourceMod un viņa ģimeni, taču, es tuvākajā laikā pamēģināšu ar AMXX uzcept kaut kādu nebūt prototipu "custom achevement" sistēmai, kuru barot caur datubāzi. Kaut gan, pareizāk būtu teikt, ka man radās teorija, kā bagātināt UI HL vidē, ar ko arī gribu atcerēties kas un kā ap to HL dzini notiek, ko pēcāk savukārt varu nodot tev un varbūt rast tev papildu interesi GIGNa, un ne tikai, atjaunošanai, uzlabošanai. :)

Starpcitu, cik ļoti priekš izstrādātājiem atšķiras HL1 no Source dziņa un AMXX no SourceMod?

Un, kurās valodās visbiežāk raksti?

P.S. Priekš īpaši dīvainiem, viss kas attiecināts uz otro personu ir attiecināts worm'am.

(rakstīts no bezpogaina, veca Nokia N82, sorry for typos and shit)

Edited by thevadersong.com
Link to comment
Share on other sites

btw nav nepieciešamības čakarēties ar amxx/sourcemod. Paņem vienkārši redirektē logus uz savu udp serverīti (kas var būt rakstīts pat php) un bliez no turienes visu iekšā db. Praksē ir pierādījies, ka log-serveris taisa mazāk lagus nekā amxx/sourcemod skripts, kas baksta datubāzi.

Link to comment
Share on other sites

Pašlaik sistēmai, ar atsevišķu loginu pozitīvais ir, ka forumā var piereģistrēties visi, bet pirmās lapas logins tomēr ir ar ielūgumiem, savādāk chats būs aizkakāts, bet foruma reģistrācija ir nepieciešama ik vienam, kaut vai to pašu sūdzību rakstīšanai.

Un arī tikai reģistrēto spēlētāju tikšana serverī neder, jo tomēr ir liels daudzums kas nav reģistrējušies, to nekad nedarīs, bet tomēr ir bieži viesi serverī.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Par datu manipulēšanu, tas daudz maz optional, vairāk uztraucos par to, kā izveidot to GUI overlay fīču, tomēr HL1 vizuālās opcijas ir diezgan limitētas, hence the idea of expanding on it.

Jebkurā gadījumā, neatbildēji uz tiem diviem jautājumiem...

  1. No tavas pieredzes, cik liela atšķirība ir SourceMod no AMXX? (Kas nedaudz arī ietver HL1/Source dzinēju izmaiņas)
  2. Kurās valodās visbiežāk raksti?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...