MrEgo Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 (edited) Visam pirms, labs rīts šinī svētku dienā! Pēc manām domām jau virsraksts šai tēmai pasaka visu priekšā. Man liekas, ka te visiem (nu vismaz tiem pieredzējušākajiem..) vajadzētu zināt tekstūras kuras pašas izstaro gaismu (piemēram +0~LIGHT1 no halfliffe.wad). Gribēju uztaisīt mapi pēc tipa, ka tur ir 3 vienādas trases, kurās ir visādi šķēršļi, bet viņu varētu diezgan ātri iziet.. gandrīz neapstājoties, lai ar draugiem varētu uztaisīt nelielas sacīkstes. Izdomāju, ka mapi varētu taisīt kz_synergy_x stilā (ja kāds šo mapi nezin, apskatieties video zem visa palaga), proti ar tām violetajām gaismām gar malām un citur. Mapes tapšanas gaitā atradu textūru +0~DRKMTLS1, kura bija praktiski tas pats, tikai sarkana.. un man tagad radās problēma.. pēc komplitēšanas, mape bija daudz spožāka, nekā iepriekš minētais paraugs. Gribētu zināt, vai šādām tekstūrām var mainīt brightnes? un kā caur wally uztaisīt tāda veida tekstūras (un cik viņas būs spožas,un kā spožumu kontrolēt..). Ceru ka kāds būs lietas kursā, vai man varēs iedot linku uz kādu pamācību par šo visu! Ceru uz atsaucību, ar cieņu - Artis. Edited November 18, 2011 by MrEgo Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuskiS Posted November 18, 2011 Report Share Posted November 18, 2011 lights.rad failā takš var mainīt texture light brighness konkrētai tekstūrai, ja nemaldos, tad pēdējais skaitlis to norāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted November 19, 2011 Report Share Posted November 19, 2011 Gaismu izstarojošas tekstūras iespējams panākt ar jau minēto lights.rad faila rediģēšanu vai ar info_texlights point-entity, kurā jānorāda attiecīgās tekstūras nosaukums un RGBA vērtības, no kurām pēdējā tad arī kontrolē izstarotās gaismas daudzumu (spožumu). Tikai atceries to, ka synergy ir pārbāzts ar animated un fade tekstūrām, kas šo efektu pastiprina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now