Jump to content
GIGN Forum

Cik Ilgi Jasilda Masina ?


SuperRembo
 Share

Recommended Posts

Šobrīd notiek aktīva diskusija dzīvajā "cik ta ilgi jāsilda mašīna"

Pieņemsim "-1 līdz -20"

Mans variants 10min gana, puiši saka ka jāsilda līdz kamēr bulta nerāda 90 grādi motoram, un trešais kas dzirdēts, sildīt kamēr motora apgriezieni nenokrīt no 1200 uz 800 rpm.

Vot un asa diskusīja mums notiek, kura variants ir pareizais :)

Gribētos jau dzirdēt benzīna un dīzeļa salīdzinājumu.

Edited by SuperRembo
Link to comment
Share on other sites

Manam dīzeļa Mitsu viss pohuj. Iedarbini un go. Nerausta temperatūra.

Manam dizelim tranporteram Same shit :D bet nu parasti iedarbinu un tad kamer uzpipeju ara no mashinas tā darbojas un tad braucu , bet nu bez nekādas īpašās sildīšanas arī easy var.

un par tām 10 min pirmajos mīnusos jau nu ga nir stipri pārspīlēts.

Anyway google.lv visas atbildes vienmēr var atrast.

Link to comment
Share on other sites

Es uzskatu ka mašīnu nevajag īpaši sildīt. Vnk līdz mašīnai temperatūra uzkāpj līdz 90, vajag braukt prātīgi un uz 1800 apgriezieniem pārslēgties...

Yup, kaut kur tā arī biju lasījis, ka labākais variants ir bez dižas sildīšanas lēnām ripināties, kamēr mašīna uzsilst.

Link to comment
Share on other sites

Ziemas rītos procedūra pavisam vienkārša. Pielaid, nokasi ledu no logiem/otīri sniegu, kāp iekšā un mašīna jau būs braucama. Protams, mazāks motors ilgāk uzsils, tas pats uz vecākiem dīzeļiem attiecas utt. Vobšem plašs jēdziens tā sildīšana.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bez sildīšanas iespiest pāri pa 3,5 apgriezieniem pāris reizes vecāka gada gājuma mašīnām ar laiku var beigties bēdīgi... arī jaunāku mašīnu ātrāk tādā veidā nokausi. Eļļa motorā vēl nav uzsilusi un tu jau kūpini tā diži ejot garām uz 80 3. robā - loģiski, ka tas nebeigsies labi.

Ja tu mašīnu nemoci, gāzi pārāk nespied un pāri pa 2 apgriezieniem neuzsilušu motoru nerūcini, tad jau tas problēmas nesagādā, tikai pašam jau ir komfortablāk siltā mašīnā sēdēt, nevis trīcēt un baranku griezt ar cimdiem.

Edits - arī vasarā neuzsilušu motoru rūcināt uz pārspīlētiem apgriezieniem nebeidzas labi, ne tikai aukstajā laikā.

Edited by DominiX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ziemā reāli vajag sildīt automātus tikai. Lai kārba nenopišās. Viss pārējais - pēc izjūtām. Savu piemēram es pasildu pat tagad, jo auksts automāts raustās kkā. Pirms tam bmw sildīju diezgan ilgi jo tā maita auksta bjj baigi iekšā. Tā kā viss pec vajadzībām nevis kaut kādiem noteikumiem.

Mino - tas nopietni bija teikts tjip ka "tavs" ? :D

Link to comment
Share on other sites

Daudz te gudro. Ja automobīlis jaunāks par 2002 kādu gadu, varu pateikt, ka vairāk par pusminūti nav vajadzigs. Pameklējiet youtube Vienu " ZEBRA" vai kautkādu līdzigu raidījumu, kurā kaudze ar speciālistiem izstāstīja to visu sīki un skaidri.

Link to comment
Share on other sites

Jāsilda drusku ir tik turbo motori. Atmosfērai pa lielam pofig, drusku pasildi (tb logu notīrīšana, viena cigarete) un mierīgi brauc līdz normālais t.

tas ka dūmo pie 80km/h 3 robā ieberot nav no tā, ka eļļa auksta. ja eļļa dūmo, tad dūmo vislaik pohuj aukta vai silta. kādi blīvslēgi psc.

tapat kā nevajag ar uzreiz slēgt ārā mašīnu pēc braukšanas (lasīt vairāk pēc gāšanas)

Link to comment
Share on other sites

Renaultu sildu apmēram - 1 cigareti pīpējot, parast apgriezieni jau nokrīt no 1.2 ux 800

BMW - emm, neriskēju braukt kārtīgi nepasildot, tomēr dārgs prieks var sanākt dzinējam.

p.s. visiem dirsējiem nav jāsilda - brīvi. Tas pats kā cilvēki runā, jo vecāka mašīna, jo lētāku eļļu var gāst - wrong, gāst var, bet cik ilgi

Link to comment
Share on other sites

tapat kā nevajag ar uzreiz slēgt ārā mašīnu pēc braukšanas (lasīt vairāk pēc gāšanas)

This. Šo biju dzirdējis, ka īpaši vajadzētu ievērot dīzeļa (or visiem?) turbo motoriem un pirms slāpēšanas vēl mazliet pagaidīt - tb, pagarina turbīnas dzīvi. Moš kādam ir vairāk info par šo tēmu?

Link to comment
Share on other sites

Šobrīd notiek aktīva diskusija dzīvajā "cik ta ilgi jāsilda mašīna"

Pieņemsim "-1 līdz -20"

Mans variants 10min gana, puiši saka ka jāsilda līdz kamēr bulta nerāda 90 grādi motoram, un trešais kas dzirdēts, sildīt kamēr motora apgriezieni nenokrīt no 1200 uz 800 rpm.

daudzam mašīnām bez braukšanas tā bulta nekad neukāpj lidz90,un nezinu par800 apgriezieniem bet visam ko zinu ir 900 normāli

Link to comment
Share on other sites

Kaut kur bija raksts ka pietiek pat 10 sec, lai viss butu ok! Principa iedarbini un brauc. Un protams, ja smadzenes kaut drusku strada, tad tikai turbaam japasilst. Principa ari ar tam var uzreiz braukt, tikai nav ieteicams gazi grida kamer vel anv iesilis lidz tam ka siltu gaisu autinjs puus.

Link to comment
Share on other sites

Interesanti, kas notiek, ja masinu nesilda, bet uzreizu sāk braukt (pat ja gāzē, vienalga jāizbrauc no sētas un paiet kāds laiciņš). Nu ok - eļļa mazliet biezāka. Tad nu problēma - ielej sintētisko nevis lētu minerāleļļu, kura labos mīnusos pārvēršas ledus klucī. Kas vēl? Dīzes nodilst? LOL. Panelī ir lampiņa ar eļļas kannu, kura iedegas tad, kad eļļas spiediens par zemu (tā vajadzētu būt). IMHO tas viss ir totāls BS un var braukt ar neieslidītu motoru. Varbū tā var zaudēt max 5% motora resursa - bet cmon - sildīšana izmaksā dārgāk. Piedevām - vai tad motors sapišas mašīnām? Sildīt vecu mašīnu? Ja vecai mašīnai motors bruks, tad bruks šā vai tā vai tu sildi vai nesildi vai dejo loša deju ap mašīnu katru rītu. Bet savādāk - kaut kā tie motori nepišas. Pišas viss kaut kas cits.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Es pagājušajā ziemā savu sildīju aptuveni 3 minūtēs, ne jau lai motors uzsilst, bet lai kārbai eļa uzsilst. Kaut kad vēl biju dzirdējis par šitiem 10 minūšu motora sildītājiem, ka tas ir vēl neieteicamāk, kā sākt uzreiz braukt - tur gaja runa par kondensāta veidošanos, kas braukšanas apstākļos neveidojās.

Katrs taču par savu mašīnu zin labāk. Ja liekās, ka mašīna hujova iet ar aukstu motoru tad pasildi, ja liekās, ka viss bumbās vari rulēt. Šī lieta diezgan individuāla.

Runājot par mašīnas nomierināšanu pirms gāšanas lai turbīna neaiziet gulēt ir fakts. Varbūt 1.9l - 3.0l džieļiem tas tik traki neizpaužās, bet runājot par Evo un Subāriem tad visi ko zinu mašīnas vienkārši kādas trīs minūtes tukšgaitā rūcina lai turbīna nomierinātos.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Manam dīzeļa Mitsu viss pohuj. Iedarbini un go. Nerausta temperatūra.

nu klausies, šeit ir ļoti daudz mūdžu..

varu pateikt ka mūsdienu dīzeļos/benzīnniekos arī ar i pēc 2001 nav nekādas problēmas ar palaišanu un viņi vispār nav jāsilda, nezinu ko puikām šeit tēvi sastāstījuši pieredzē ar audi/opel :D

ups, #11 kkas uz to pusi

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

nu klausies, šeit ir ļoti daudz mūdžu..

varu pateikt ka mūsdienu dīzeļos/benzīnniekos arī ar i pēc 2001 nav nekādas problēmas ar palaišanu un viņi vispār nav jāsilda, nezinu ko puikām šeit tēvi sastāstījuši pieredzē ar audi/opel :D

ups, #11 kkas uz to pusi

pastāsti lūdzu, kāda ir tava pieredze ar mašīnām un motoriem turbo/atmo.

nopērc lūdzu evušku un papist tā redlainā ar aukstu motoru. paskatīsimies cik ilgi motors vilks. pa ļurbu nerunājot.

Link to comment
Share on other sites

pastāsti lūdzu, kāda ir tava pieredze ar mašīnām un motoriem turbo/atmo.

nopērc lūdzu evušku un papist tā redlainā ar aukstu motoru. paskatīsimies cik ilgi motors vilks. pa ļurbu nerunājot.

kas ir evuška? ir arī turbomotori? :DDDD

nejau pielaidīšu -20 grādos un uzreiz spiedīšu ko vispār var izspiest, tur tak cilvēkam ar smadzenēm jādraudzējas

paskatīties cik ilgi motors vilks var arī vasarā, ziemā protams biš aukstāks un ātrāk sanāktu nokaut nekā vasarā bet tās tak pāris sec līdz viss čiki briki

Link to comment
Share on other sites

Interesanti, kas notiek, ja masinu nesilda, bet uzreizu sāk braukt (pat ja gāzē, vienalga jāizbrauc no sētas un paiet kāds laiciņš). Nu ok - eļļa mazliet biezāka. Tad nu problēma - ielej sintētisko nevis lētu minerāleļļu, kura labos mīnusos pārvēršas ledus klucī. Kas vēl? Dīzes nodilst? LOL. Panelī ir lampiņa ar eļļas kannu, kura iedegas tad, kad eļļas spiediens par zemu (tā vajadzētu būt). IMHO tas viss ir totāls BS un var braukt ar neieslidītu motoru. Varbū tā var zaudēt max 5% motora resursa - bet cmon - sildīšana izmaksā dārgāk. Piedevām - vai tad motors sapišas mašīnām? Sildīt vecu mašīnu? Ja vecai mašīnai motors bruks, tad bruks šā vai tā vai tu sildi vai nesildi vai dejo loša deju ap mašīnu katru rītu. Bet savādāk - kaut kā tie motori nepišas. Pišas viss kaut kas cits.

Beefs

Mulķības turunā , mašīna ir jāsilda, un kādā sakarā sisldīšana var izmaksāt dārgāk , kā remonts, tu zini cik mašīna patērē degvielu vidēji brīvgaitā ?

Un arī tavs viedoklis par veām mašīnām ir aplams , nav tā ka motorrs ir vecs, tādēļ nav jāsaudzē ,un poh kad plīsīs , plīsīs - bulshits!

Rūpējies par savu auto un tad arī tas atiecīgi ripos un nepievils tevi.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...