Jump to content
GIGN Forum

Amazon Refundi


Don Bass
 Share

Recommended Posts

Kādu laiku jau ņemos pats un taisu priekš draugiem. Tātad piedāvāju atgriezt jūsu samaksāto naudu no amazon.co.uk/.com/.fr. Maksa par manu pakalpojumu 10% no order total (ne mazāk kā 10eiro) Kā tas ir iespējams? Pa lielam tā ir amazon apkrāpšana, tāpēc sīkāks info skype: lielaispimpis123

Viens no maniem pēdējā laika lielākajiem refundiem ;)

07e74440d9292e29bbf717c404ad27bd.png

Link to comment
Share on other sites

Šitie visi "refundotāji", kuri ietur kaut kādus % par ķipa "pakalpojumu" ir vnk fufels... To visu var izdarīt pats..galvenais ir pasūtīt itemu kurš nāk konkrēti no amazones, ķip, "fulfilled and sold by amazone" kaut kā tā.. pēc tam kad saņem savu mantu, pēc pāris dienām raksti supportam.. sīkāk to var atrast guuglē..bet gan jau drīz šie prieki beigsies, jo pēdējā laikā(pusgads+) pārāk daudzi tā dara.. tā kā..šitie starpnieki var iet ieskrieties :)

edit:

Uz ko balstās tas refund - jābūt kādam iemeslam lai prasītu piķi atpakaļ?

https://www.google.c...refund+tutorial

edit2:

Lūdzu visiem, kuri negrib maksāt 10% šmurguļiem haha

Edited by kept
Link to comment
Share on other sites

Es ceru, ka autors saprot, ka šādi nodarbojoties, īstiem cilvēkiem(darbiniekiem) tiek reāli sapista dzīve - viņus vienkārši atlaiž, jo nav tādas situācijas, kurā atbildība uz nevienu negultos. Pievienojos komentāriem, ka šī topika autors ir zaglis-pidars un ceru, ka karma kaut kad tuvākā vai tālākā nākotnē atspēlēsies.

No vienas puses amazon paši vainīgi, ka atļauj šitādu scamu.

Es ceru, ka Tu filtrē, ko runā. Domā, noliktavas darbinieks, pārvadātājs vai cilvēks pasta iecirknī ir vainīgs pie tā ka viņu atlaiž, jo redz kaut kāds pidars no austrumeiropas izdomā manipulēt ar refund politiku?

Edited by enjoi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tad reāli un lēni sakot - tu dabon vienu itemu un naudu atpakaļ??? or es kaut ko nesaprotu?

Es arī gribēju zināt TO! Es pasūtu pa 1000eu kaut ko un pēc tam dabūnu gan preci gan savu 1000eu atpakaļ? Bļēēē ... Pasūtu mēnesī uz 10 000 preces, tās pārdodu pa 5000eu un dabūnu savus 10 000eu atpakaļ un man ir 5000eu peļņa vismaz? Zajebis :) A cik ilgi pēc tam cietumā jāsēž būs??? Jo cik zinu cietumā buhāt nevarēs!

Don Bass atraksti PM!

Edited by GooD`MeN
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Es ceru, ka autors saprot, ka šādi nodarbojoties, īstiem cilvēkiem(darbiniekiem) tiek reāli sapista dzīve - viņus vienkārši atlaiž, jo nav tādas situācijas, kurā atbildība uz nevienu negultos. Pievienojos komentāriem, ka šī topika autors ir zaglis-pidars un ceru, ka karma kaut kad tuvākā vai tālākā nākotnē atspēlēsies.

Es ceru, ka Tu filtrē, ko runā. Domā, noliktavas darbinieks, pārvadātājs vai cilvēks pasta iecirknī ir vainīgs pie tā ka viņu atlaiž, jo redz kaut kāds pidars no austrumeiropas izdomā manipulēt ar refund politiku?

Nevienu neatlaiž. Amazonei šie mazie scami ir kapeikas.. darbinieks dara savu darbu pēc likumiem un kritērijiem kādus pati amazone viņam ir devusi. Nav jāsatraucas.

Es arī gribēju zināt TO! Es pasūtu pa 1000eu kaut ko un pēc tam dabūnu gan preci gan savu 1000eu atpakaļ? Bļēēē ... Pasūtu mēnesī uz 10 000 preces, tās pārdodu pa 5000eu un dabūnu savus 10 000eu atpakaļ un man ir 5000eu peļņa vismaz? Zajebis :) A cik ilgi pēc tam cietumā jāsēž būs??? Jo cik zinu cietumā buhāt nevarēs!

Don Bass atraksti PM!

Jā, tu dabū savu mantiņu..un pēc tam atpakaļ naudu, tas ir 1 no variantiem.. vai arī tu dabū vēlvienu tādu pašu mantiņu + vēl bonusā atpakaļ naudiņu. arī tā var uztaisīt :)

uz 1 adresi var max 3x pasūtīt..3ā reize ir bīstama..50/50.. maksimālā summa ir aptuveni 1'300 britu mārciņas

katru reizi, kad runā ar supportu, tad ir vēlams no proxyiem..jo viņiem uzkrājās IP..un ja tu pārsniegsi konkrētu summu vai pārāk bieži runāsi ar viņiem, tad viņi sāks pievērst uzmanību, izmeklēt un tevi izdupsēs.

Edited by kept
Link to comment
Share on other sites

Ja neesi strādājis mazumtirdzniecībā vai jebkādā tirdzniecībā whatsoever, ieteiktu nedirst daudz, ka nevienu neatlaiž. Atlaiž, un kā vēl atlaiž, tas tā - tīri no pieredzes. Ja ne amazonē, dhl, ups vai citviet atlaiž uz urrā.

bet redzot, ka Tev arī ir neliels knowledge, kā to visu darīt, ceru, ka guli mierīgi ar apziņu, ka viss tas ir ok.

Edited by enjoi
Link to comment
Share on other sites

Ja neesi strādājis mazumtirdzniecībā vai jebkādā tirdzniecībā whatsoever, ieteiktu nedirst daudz, ka nevienu neatlaiž. Atlaiž, un kā vēl atlaiž, tas tā - tīri no pieredzes. Ja ne amazonē, dhl, ups vai citviet atlaiž uz urrā.

bet redzot, ka Tev arī ir neliels knowledge, kā to visu darīt, ceru, ka guli mierīgi ar apziņu, ka viss tas ir ok.

Nu tad sūdīgā kompānijā esi pagadījies :D Padomā pats..kāpēc lai atlaistu cilvēku, ja viņš dara savu darbu pēc tīrākās sirdsapziņas. Sliktākā gadījumā viņš saņemtu aizrādījumu..disciplināro.. un tad viņš - viņi - tā grupa cilvēki, kuri nosaka būs vai nebūs refund.. - viņi sāktu uzmanīgāk strādāt, nedotu refund pa labi, pa kreisi..bet spriežot pēc situācijas..neizskatās, ka tur kāds tiktu atlaists vai sodīts. Tas ir pirmkārt..otrkārt..kur viņi (amazone) ņems tik daudz izglītotus operatorus, kuri uz sitienu būs gatavi strādāt zinot to, ka tāpat drīz atlaidīs? Ja nu vienīgi tur negrūž iekšā kaut kādas sūda aģentūras..kuri vispār strādā bez atbildības nastām. Tā tas nenotiek. :)

Un jā, es guļu mierīgi, paldies..bet vai tas ir ok, to gan es nezinu.

Link to comment
Share on other sites

Tīri loģiski padomā - kā tas izskatās no malas, piem. dhl konstanti saņem pretenzijas no amazones par tajā saņemtajiem refund pieteikumiem. Tālāk jautājumi rodas dhl'am - ko mēs daram nepareizi - prece tiek piegādāta, paraksts saņemts, bet pretenzijas aug. Ja nekas nemainās (parasti nemainās), nekas cits neatliek kā atlaist darbinieku/piemērot sankcijas par darba tiesisko attiecību rupju pārkāpumu ( DL 101.panta pirmās daļas 2.punkts), kā rezultātā darbinieks tiek bez jebkādām problēmām atlaists pa pantu, cerībā, ka pretenziju skaits mazināsies, jo tām pieugot, zudīs uzticība komersantam, kā arī zūd peļņa. Pārvadājuma līgumos materiāltiesiskā atbildība gulstas uz komersantu, kas veic pārvadājumu, ja nav pielīgts citādāk (loģiski, ka nekad). Atkārtoju - nekad nebūs situācija, ka no šī neviens necietīs.

Neesmu ticis atlaists nekad, bet esmu palīdzējis to darīt.

Edited by enjoi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kā tu zini ka dhl saņem pretenzijas no amazones?

Vienalga..jebkurā gadījumā, šis cirks ar refundiem utt drīz beigsies, jo tas vienkārši nevar tā turpināties, ka cilvēki nahaļavu saņem savu preci+atpakaļ naudu..

Bet jā, taisnība tev ir. Amazonei svarīgākais ir klients, klienta dēļ viņi gatavi uz visu, tā ir gandrīz visās kompānijās..paši darbinieki tiks uz sliedēm nomesti, lai tik saglabātu reputāciju klientu acīs. Ja klienti redzētu kas notiek aiz tām sienām..ujjjj

Nesen rādīja kas notiek Yodel'ī ar paciņām un es teiktu, ka tas kas tur notiek vēl ir diezgan maigi salīdzinot ar DPD (esmu tur bijis)

Link to comment
Share on other sites

Tas vai kāds tiek atlaists vai netiek pa lielam ir atkarīgs no tā vai pats darbinieks var pierādīt, ka izpildijis visas vajadzīgas procedūras, viss piereģistrēts, parakstīts u.t.t. Ja katrs tās preces ķēdītē to ir izdarījis, tad nevienam nevajadzētu tikt atbrīvotam, tieši uz tā rēķina gan jau arī ir tie refundi, lai pārbaudītu katru darbinieku, kas ir pieskāries un piedalījies preces pārvietošanā ir vajadzīgs diez gan daudz laika/resursu.

Protams, visticamāk ka arī pieredzējis darbinieks var 1/100 aizmirst kaut kādu "firmas procedūru" izdarīt, līdz ar to ir gan pamats atlaišanai. Nerunājot par to, ja kāds ar pārbaudes līgumu ir bijis iesaistīts tās preces pārvietošanā 90%, ka var staigāt.

Teorētiski, es pieļauju, ka visām firmām ir vienkārši bulletproof sistēma kā vainu nogrūst uz darbiniekiem šajos gadījumos.

Es laikam pats neesmu tik naglijs, ka varētu šādi atļauties, par cik pats ņemos pa privātiem uzņēmumiem vadības līmeni, tad pavisam noteikti zinu ka kāds cieš dienas beigās, tāpēc es atļaušos tēmas autoru nobanot un parediģēt viņa postu, lai viņam neizdodas uzvārīties kādu laiku. Tēmu atstāšu vaļā foruma dzīvības nolūkos.

Link to comment
Share on other sites

Pastāsti vēl kept, kas notiek ar paciņām?

Tur nav ko stāstīt..viss ir brutāli dēļ pārslodzes..nav laika smuki pacelt un smuki novietot. Viņas lido, tiek spertas, mestas, spārdītas utt. Kad lielie bosi nāk skatīties kā notiek darbs.. tad uz lenti tiek padots par 30-50% mazāk nekā parasti, lai no malas izskatītos, ka viss ir smuki, mierīgi un ideāli... līdz ar to, viņiem nav pamats domāt, ka viņu darbinieki bojā paciņas.

Bet par to, kas notiek ar amazoni...pēc kādiem principiem un kas tiek tlaists, to zin tikai tas, kurš tur ir strādājis un gājis cauri šīm procedūrām.. mēs varam tikai minēt kā tur īsti ir.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jābūt uzmanīgam.. pirms kāda laika latvieši meta ebaju un paypalu, taisot fake veikalus un neko neshipojot vai shipojot fake sūtījumus (1 mēneša seller konti) - rezultātā bija problēmas izveidot legit veikalu un shipot no Latvijas (visa valsts nokļuva blakclistā).

Same shit var notikt arī ar amazon - aizrausieties par daduz un viņi nobloķēs pirkumus no visas Latvijas.. in the end viņi strādā uz peļņu.. ;)

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Jābūt uzmanīgam.. pirms kāda laika latvieši meta ebaju un paypalu, taisot fake veikalus un neko neshipojot vai shipojot fake sūtījumus (1 mēneša seller konti) - rezultātā bija problēmas izveidot legit veikalu un shipot no Latvijas (visa valsts nokļuva blakclistā).

Same shit var notikt arī ar amazon - aizrausieties par daduz un viņi nobloķēs pirkumus no visas Latvijas.. in the end viņi strādā uz peļņu.. ;)

Beefs

Tas bija kādus treknus 7+ gadus atpakaļ, kad ebay akceptēja ne tikai paypal, bet vēl visādus kreisos, kuros varēja ar fake vārdiem utt atvērt kontu. Patirgo kaut kādus lētus skrūvgriežus..uzkačā feedback un pēc tam ieliek fočiku pa 900ls un beigās aizsūta ķieģeli.. pilns youtube ir ar unboxing video, kur džeki unboxo ķieģeli..pēc tam brēkdami skrien pie mammas raudāt..

Link to comment
Share on other sites

Ja neesi strādājis mazumtirdzniecībā vai jebkādā tirdzniecībā whatsoever, ieteiktu nedirst daudz, ka nevienu neatlaiž. Atlaiž, un kā vēl atlaiž, tas tā - tīri no pieredzes. Ja ne amazonē, dhl, ups vai citviet atlaiž uz urrā.

bet redzot, ka Tev arī ir neliels knowledge, kā to visu darīt, ceru, ka guli mierīgi ar apziņu, ka viss tas ir ok.

Pats tiesi stradaju amazone jau divus gadus. Sis tiesam ir kapeikas , salidzinot kads apgrozijums ir katru gadu. Par katru itemu tiek rakstiti tiketi , ko talak mums izskata Trouble Ticket Problem Solve , sistema var skaidri un gaisi redzet kad items tika panemts no tadas un tadas lokacijas , talak tika iepakots taja un taja stacija , ieladets taja un taja fuure. Kad pure tiek palaista caur vartiem ta tiek aizslegta ar specialu savilceju kuram ir noteikts kods ( ko nevar duplicet ) talak tas iet uz noteiktu pastu dalju. Ja viniem kaut cik rupetu sis viss tad tur problemas atrast appiseja adresi galigi nav

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kur garantija, ka pats kurjers (ja viņš ir tracked) neaizbrauca līdz piegādes punktam..pats neuzmeta parakstu savā tačskrīn peidžerī un paciņu nodeva savam čomam, kurš viņu tur sagaidīja? Es kā klients..es nesaņēmu paciņu..nu ko tu kā lielas kompānijas vadītājs man padarīsi? Teiksi ka pats esmu vainīgs? :D Tāpēc viņi arī dod tos refundus vai sūta vēlvienu paku, bet, protams, tas jau arī nav bezgalīgi..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Klientam neko, drāzīs to firmu, līdz kurai paka aizgāja, taču kura papisa paku... Klients sūdzās, ka nav paka, amazone redz, ka paka bijusi pie kurjerfirmas, kurjerfirma pārbauda situāciju, pēc papīriem paka nodota (ir redzams papīros, ka paka ir nonākusi līdz pašam kurjeram), drāž kurjeru, vai nu atzīstās vai nē, kāds par to visu samaksā, nav svarīgi, vai pieķer pie rokas klientu vai kurjeru.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...